Tanken är att alla
inblandade ska vara nöjda
även på lång sikt.

Vi förstår att ingen är perfekt, men det är viktigt för oss att ha en kund som vi har ett partnerskap med och att vi har en relation som är baserad på respekt.
Låt oss beskriva hur vi tänker oss det, inklusive varför vi valt just Sverige.
Vi förstår att ingen är perfekt,
men det är viktigt för
oss att
Vi förstår självklart att ingen är perfekt men
men det är viktigt för oss att
ha en kund som vi har ett partnerskap
med och att vi har en relation som är baserad på respekt.
blir baserat på respekt.

Tanken är att alla
inblandade ska vara nöjda
även på lång sikt.

Låt oss beskriva hur vi tänker oss det, inklusive varför vi valt just Sverige.
Vi förstår att ingen är perfekt, men det är viktigt för oss att ha en kund som vi har ett partnerskap med och att vi har en relation som är baserad på respekt.
bläddra nedåt
Karaktärsreferens •Karaktärsreferens • Karaktärsreferens •Karaktärsreferens • Karaktärsreferens •Karaktärsreferens • Karaktärsreferens •Karaktärsreferens • Karaktärsreferens •Karaktärsreferens •
Karaktärsreferens •Karaktärsreferens • Karaktärsreferens •Karaktärsreferens • Karaktärsreferens •Karaktärsreferens • Karaktärsreferens •Karaktärsreferens • Karaktärsreferens •Karaktärsreferens •
Under nästan ett decennium har HOOLOOVOO samarbetat med Kindred Group.

Vi spelade in den här videon när de kom och hälsade på i Belgrad. Vi frågade om de kunde berätta vad de tyckte om vårt samarbete och de sa "visst, varför inte."

Marcus
Smedman

f.d. CTO
på Kindred
Ge dem ett projekt, så ser vi hur det går, och det blev fantastiskt!

Drömkunden

HLV vill ha kunder som våra anställda trivs med på lång sikt.Kunder som vi har ett genuint partnerskap med. Inte nödvändigtvis ett formellt partnerskap, men ett gediget. De ger oss långsiktig stabilitet och trygghet. De ger oss tillväxt , öppnar nya dörrar för oss och blir en viktig referens.
Kommer du ihåg det där vi sade om vad vi brinner för, vårt uppdrag och målen som det leder till? Det är själva grejen.

HLVs drömkund

Det är fantastiskt 
när de tre sakerna klaffar

HLVs drömkund:
ger förtroende,
är ambitiös
och har ett syfte som inte (bara)
handlar om att tjäna pengar.
Vi förstår att förtroende är något som man bygger över tid, men för oss är det också en grund.

Varför vi
valde Sverige

Vi har lärt känna den svenska företagskulturen, och den liknar HOOLOOVOOs företagskultur.

Vi har lärt känna den till svenska marknaden,

Det finns en enorm diskrepans mellan efterfrågan på of utvecklare och tillgången på utvecklare i Sverige.

Det finns många
enhörningar i Sverige,

Vi är relevanta i Sverige eftersom vi har jobbat för svenskar hur länge som helst – vi har en meritlista och en bra referens.

Vi har lärt känna den svenska företagskulturen,
och den liknar HOOLOOVOOs
företagskultur.
Vi har lärt känna den 
till svenska
marknaden,
Det finns en enorm diskrepans mellan efterfrågan på  
of utvecklare och tillgången på utvecklare i Sverige.
Det
finns många
enhörningar
i Sverige
Vi är relevanta i Sverige eftersom vi har jobbat för svenskar hur länge som helst - vi
– vi har en meritlista och en bra referens.
Ett team från Balkan som säger att de har en kultur som liknar den svenska? Det låter konstigt, men det är sant.
IKEA? Älskar det. Planering veckovis? Ingen aning om hur det funkar. Jämställdhet? Definitivt. VOLVO? Det är bra grejer. Nobelpris? HLV inte fått något hittills. ABBA? Alla gillar ABBA. Jantelagen? Lite här och var. Fika? Regelbundet. Tilltala med förnamn? Alltid, förutom när vi använder smeknamn, som ibland är personens efternamn. 
En liten kommentar: Vi fick med oss en del av de här sakerna i vårt samarbete med Kindred Group, men andra hade vi redan från början.
Tillbaka högst upp